آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شجاعی: پدر من و عسل را درآوردید | منتظر بودم این چهار سال تمام شود و بروم!

  • کد خبر: ۹۸۶۶۵
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
شجاعی: پدر من و عسل را درآوردید | منتظر بودم این چهار سال تمام شود و بروم!
نایب رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال می‌گوید از آنجایی که کاندیدا‌ها، نایب رئیسان خود را انتخاب کرده اند و وضعیت طباطبایی هم مبهم است، تصمیم گرفته است کنار برود.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، فریده شجاعی، نایب رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال درباره وداعش از فدراسیون گفت: منتظر بودم این چهارسال تمام شود و بروم! ببینید مشکل اساسی نداشتیم. البته اختلاف نظر بود و در مقابل امکانات هم نبود. مشکلات هم که تا دلتان بخواهد وجود داشت و همه این مشکلات گردن من می‌افتاد. راستش می‌خواستم به عنوان نایب رئیس اختیارات بیشتری داشته باشم. بله این چیز‌ها وجود داشت، اما احساس می‌کردم دیگر توانی برایم نمانده است. از طرف دیگر اساسنامه فدراسیون بسکتبال اشکالات و اشتباهات متعددی دارد.
او در ادامه گفت: درستش این است که نایب رئیس یک فدراسیون هم بتواند در مجمع انتخاباتی شرکت کند، اما این امکان لحاظ نشده است. از سوی دیگر همه کاندیدا‌های شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون نایب رئیس بانوان خود را هم معرفی می‌کنند. آقای طباطبائی هم من را به عنوان نایب رئیس خود معرفی کرده بود، اما همانطور که می‌دانید وضع (احراز صلاحیت) ایشان مبهم است! پس تصمیم گرفتم کنار بروم.
شجاعی دلایل کناره‌گیری‌اش را به دو بخش مباحث شخصی و حرفه‌ای تقسیم کرد و گفت: شما (خبرنگاران) پدر من وعسل را درآوردید! عسل (پورحیدری) از پنج سالگی بسکتبال را تمرین و بازی می‌کرد، در آمریکا بازی کرد، ولی از وقتی به تیم ملی رفت مدام می‌گفتید دختر نایب رئیس فلان، دختر نایب رئیس بهمان! این درست نبود. عسل گناهی ندارد و نباید این برخورد با او می‌شد. از طرفی هم آرزویم این بود که پس از این همه سال محرومیت دختران بسکتبالیست ایرن از حضور در رویداد‌های بین‌المللی از حقوق آن‌ها دفاع کنم. این هدف من بود، اما احساس می‌کنم دیگری توانی برایم نمانده است. واقعا انتظار می‌کشیدم که چهار سال مسئولیتم تمام شود و بروم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->